Gmina Mirosławiec

Kosmetyki Społecznego Wpływu - ogólnokrajowa kampania Fundacji Wielogłosu

Projekt ten ma na celu zwrócenie uwagi na problem stygmatyzacji osób z doświadczeniem kryzysu psychicznego i zachęcenie społeczeństwa do refleksji nad językiem oraz postawami, które kształtują naszą rzeczywistość.

Kampania wyróżnia się kreatywnym podejściem, wykorzystując symbole codzienności – kosmetyki – aby promować wartości takie jak życzliwość, empatia i otwartość. W ramach projektu powstały produkty o metaforycznych nazwach, m.in.:

  • Płyn do demakijażu stereotypów,
  • Serum aktywujące empatię,
  • Krem wzmacniający życzliwość,
  • Hydrolat na raniące przekonania.

 

Produkty te, dostępne bezpłatnie na platformie wewnątrz.pl (otwierany w nowym oknie) , są symbolem zmiany, która zaczyna się w każdym z nas.


Kosmetyki Społecznego Wpływu. Zmień język, to zmieni Twoje myśli. (filmik na YouTube otwierany w nowym oknie)

Galeria zdjęć

Kosmetyki Społecznego Wpływu - ogólnokrajowa kampania Fundacji Wielogłosu 12 Kosmetyki Społecznego Wpływu - ogólnokrajowa kampania Fundacji Wielogłosu 6 Kosmetyki Społecznego Wpływu - ogólnokrajowa kampania Fundacji Wielogłosu 5 Kosmetyki Społecznego Wpływu - ogólnokrajowa kampania Fundacji Wielogłosu 11 Kosmetyki Społecznego Wpływu - ogólnokrajowa kampania Fundacji Wielogłosu 2 Kosmetyki Społecznego Wpływu - ogólnokrajowa kampania Fundacji Wielogłosu 1 Kosmetyki Społecznego Wpływu - ogólnokrajowa kampania Fundacji Wielogłosu 9 Kosmetyki Społecznego Wpływu - ogólnokrajowa kampania Fundacji Wielogłosu 3 Kosmetyki Społecznego Wpływu - ogólnokrajowa kampania Fundacji Wielogłosu 10 Kosmetyki Społecznego Wpływu - ogólnokrajowa kampania Fundacji Wielogłosu 8 Kosmetyki Społecznego Wpływu - ogólnokrajowa kampania Fundacji Wielogłosu 7 Kosmetyki Społecznego Wpływu - ogólnokrajowa kampania Fundacji Wielogłosu 4
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności