Wniosek o przyznanie „Mirosławieckiej wyprawki dla malucha”
2. Miejsce składania wniosku:
Kierownikowi Referatu Oświaty i Polityki Społecznej (kontakt - tel. 67 2590 261, e-mail: promocja@miroslawiec.pl)
Do złożenia wniosku uprawnieni są rodzice lub opiekunowie prawni dziecka. Do otrzymania wyprawki niezbędne jest spełnienie kryterium zamieszkania na terenie Gminy i Miasta Mirosławiec osoby składającej wniosek oraz dziecka, co zostaje zweryfikowane na podstawie złożonego wniosku, przy czym w przypadku wątpliwości co do miejsca zamieszkania, zastrzega się prawo weryfikacji danych zawartych we wniosku ze stanem faktycznym. Wniosek można złożyć w ciągu 4 miesięcy od daty urodzenia dziecka.
Wydanie wyprawki nie podlega opłacie.
Przyznanie wyprawki nie wymaga wydania decyzji administracyjnej. Wyprawkę można odebrać na dwa sposoby: osobiście lub poprzez wysyłkę. Sposób przekazania wyprawki zaznacza się we wniosku. Wnioskodawca zostanie powiadomiony telefonicznie o możliwym terminie odbioru wyprawki w siedzibie urzędu.
Wniosek o wydanie Karty rozpatrywany będzie w terminie do 30 dni od daty jego wpływu do tutejszego urzędu
Informacji udziela Referat Oświaty i Polityki Społecznej, kontakt - tel. 67 2590 261, e-mail: promocja@miroslawiec.pl.
Podstawa prawna
Wniosek o wydanie Mirosławieckiej wyprawki dla malucha