Wniosek o przyznanie „Mirosławieckiej wyprawki dla malucha”
2. Miejsce składania wniosku:
Kierownikowi Referatu Oświaty i Polityki Społecznej (kontakt - tel. 67 2590 261, e-mail: promocja@miroslawiec.pl)
Do złożenia wniosku uprawnieni są rodzice lub opiekunowie prawni dziecka. Do otrzymania wyprawki niezbędne jest spełnienie kryterium zamieszkania na terenie Gminy i Miasta Mirosławiec osoby składającej wniosek oraz dziecka, co zostaje zweryfikowane na podstawie złożonego wniosku, przy czym w przypadku wątpliwości co do miejsca zamieszkania, zastrzega się prawo weryfikacji danych zawartych we wniosku ze stanem faktycznym.
Wydanie wyprawki nie podlega opłacie.
Przyznanie wyprawki nie wymaga wydania decyzji administracyjnej. Wyprawkę można odebrać na dwa sposoby: osobiście lub poprzez wysyłkę. Sposób przekazania wyprawki zaznacza się we wniosku. Wnioskodawca zostanie powiadomiony telefonicznie o możliwym terminie odbioru wyprawki w siedzibie urzędu.
Wniosek o wydanie Karty rozpatrywany będzie w terminie do 30 dni od daty jego wpływu do tutejszego urzędu
Informacji udziela Referat Oświaty i Polityki Społecznej, kontakt - tel. 67 2590 261, e-mail: promocja@miroslawiec.pl.
Podstawa prawna
Wniosek o wydanie Mirosławieckiej wyprawki dla malucha