ePortal dla mieszkańców
Do czego służy ePortal? Załóż konto, by wiedzieć.
Możesz w nim sprawdzić stan swoich należności dla gminy w tym m.in. podatek od nieruchomości, czy opłaty za śmieci.
Zachęcamy do założenia konta.
Konto w ePortalu możesz założyć na dwa sposoby
-
W Urzędzie Miejskim w Mirosławcu
-
Poprzez Profil Zaufany
Jeśli nie posiadasz profilu zaufanego, konto w systemie ePortal zakłada upoważniony urzędnik na podstawie Twojego wniosku o założenie konta w systemie ePortal mieszkańca Gminy Mirosławiec.
- We wniosku obowiązkowo podajesz imię, nazwisko, nr PESEL oraz email.
- Wypełniasz wniosek i przedkładasz go upoważnionemu urzędnikowi.
- Urzędnik weryfikuje Twoją tożsamość na podstawie dowodu osobistego bądź innego dokumentu ze zdjęciem.
- Następnie zakłada konto na podstawie wniosku.