Burmistrz Mirosławca ogłasza aukcję na sprzedaż samochodu ciężarowego o zabudowie pożarniczej Mercedes-Benz Atego 1325F.
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIROSŁAWCA
Burmistrz Mirosławca ogłasza aukcję na sprzedaż samochodu ciężarowego o zabudowie pożarniczej
Mercedes-Benz Atego 1325F.
Przedmiotem sprzedaży jest samochód ciężarowy o zabudowie pożarniczej Mercedes-Benz Atego 1325F nr rej. ZWA 07YL, rok produkcji 2003, VIN nr WDB9760631K802980, przebieg na dzień 24.09.2025 r. - 39106 km, data ważności badania technicznego – 24.01.2026 r., liczba miejsc – 6, kolor – czerwony, skrzynia biegów –automatyczna, silnik z zapłonem samoczynnym (diesel) o pojemności 9374 cm3 i mocy 180 kW (245 KM).
1. Aukcja odbędzie się w dniu 07.11.2025 r. o godz. 10:00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mirosławcu, ul. Wolności 37 (sala 107).
2. Cena wywoławcza: 166.200,00 zł brutto.
3. Ustala się następujące warunki aukcji:
3.1 Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej (16 620,00 złotych) należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Mirosławcu nr 78 8941 1032 0092 2937 2000 0030 w Spółdzielczym Banku Ludowym w Złotowie Oddział Mirosławiec do dnia 05.11.2025 roku. Za datę wniesienia wadium uważa się datę jego wpływu na konto urzędu. W tytule wpłaty należy wpisać „Wadium w aukcji samochodu ciężarowego Mercedes-Benz Atego 1325F”. Wadium wniesione przez uczestnika, który wygra aukcję, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia ruchomości. Pozostałym osobom wadium zostaje zwrócone w ciągu trzech (3) dni po przeprowadzeniu aukcji. Wadium przepada na rzecz Gminy Mirosławiec w razie uchylenia się uczestnika aukcji, który wygrał aukcję, od zawarcia umowy sprzedaży w ustalonym miejscu i terminie.
3.2. Minimalne postąpienie określa się w wysokości 100,00 zł.
3.3. Uczestnicy aukcji winni przed przystąpieniem do aukcji przedstawić Komisji:
a) Osoby fizyczne – dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport),
b) Osoby prawne - dokument, z którego wynika możliwość reprezentowania osoby prawnej,
c) Pełnomocnicy podmiotów gospodarczych – aktualny wypis z KRS dla podmiotów tam zarejestrowanych oraz pełnomocnictwo udzielone przez organ przedstawicielski określający zakres umocowania, aktualny wypis z CEIDG dla podmiotów tam zarejestrowanych oraz pełnomocnictwo udzielone przez właściciela firmy określające zakres umocowania,
d) Pełnomocnicy osób fizycznych – pełnomocnictwo w formie zwykłej pisemnej,
e) Dowód potwierdzający wpłatę wadium w wysokości 16.620,00 zł.
3.4. Nieprzedłożenie wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. 3.3 skutkować będzie niedopuszczeniem do udziału w aukcji.
4. Ustala się następujący sposób prowadzenia aukcji:
4.1. Aukcja odbywa się przez podniesienie ręki osoby biorącej udział w aukcji oraz głośne podanie oferowanej ceny i nazwiska osoby biorącej udział w aukcji.
4.2. Komisja prowadząca aukcję czuwa nad przebiegiem aukcji.
4.3. O rozstrzygnięciu aukcji decyduje wielkość i kolejność zaoferowanej ceny.
4.4. Oferta złożona w toku aukcji przestaje wiązać po złożeniu przez innego uczestnika aukcji, oferty korzystniejszej. Po trzecim wywołaniu najwyższej zaoferowanej ceny dalsze postąpienia nie zostaną przyjęte.
4.5. Aukcja jest ważna bez względu na liczbę uczestników, jeżeli chociaż jeden uczestnik zaoferuje cenę wyższą od ceny wywoławczej, co najmniej o jedno postąpienie.
4.6. Protokół aukcji sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
5. Podstawę do podpisania umowy sprzedaży stanowi protokół aukcji, zawarcie umowy następuje z chwilą udzielenia przybicia.
6. Umowa sprzedaży winna być podpisana w terminie 10 dni od dnia aukcji. Z uzasadnionych przyczyn Burmistrz może ten termin przesunąć.
7. Zwycięzca aukcji jest zobowiązany zapłacić ustaloną w aukcji cenę sprzedaży przedmiotu, przelewem na rachunek bankowy – Urząd Miejski w Mirosławcu, Bank: SBL Złotów O/Mirosławiec konto nr 57 8941 1032 0092 2937 2000 0020 przed zawarciem umowy sprzedaży, w terminie i w sposób umożliwiający potwierdzenie wpływu środków na konto.
8. Dodatkowe informacje: Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, pok. Nr 3B, tel. 067 264 43 31

